Reklamacje i gwarancja

Reklamacje

Informujemy, że Sklep Internetowy Prince jest zobowiązany do dostarczenia Państwu towaru nowego oraz pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Konsument zgodnie z kodeksem cywilnym ma prawo do zastrzeżeń co do zakupionego towaru. W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się ze sklepem drogą mailową, pocztową lub telefonicznie pod numerem: 34 362 03 76. W treści prosimy o podanie następujących informacji:

  • imię i nazwisko
  • adres
  • numer zamówienia
  • opis zastrzeżenia co do towaru
  • oczekiwany sposób rozwiązania sytuacji

 

Szczegółowe informacje na temat reklamacji można znaleźć w regulaminie sklepu:

Regulamin

Termin rozpatrzenia reklamacji

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od wpływu reklamacji wraz z reklamowanym towarem.  W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie wymieniony na nowy lub  dokonamy zwrotu ceny reklamowanego produktu.

W przypadku nie uznania przez nas Państwa żądań, przysługuje Państwu prawo skierowania sprawy do sądu lub też skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

Gwarancje

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl